Paling Keren Cara Cat Dinding Corak Abstrak

Cara cat dinding corak abstrak Tutorial mengecat dinding kamar dengan motif geometric bahan. Sebelum memulakan ukuran anda perlu cat base colour pada dinding.

40+ Trend Terbaru Cara Cat Dinding Corak Abstrak

Cara cat dinding corak abstrak. Macam kes bonda base colour yang bonda pilih adalah yang berwarna pink cair tu. Kalau zaman dulu cat pada dinding rumah warnanya plain je takde corak corak. Gunakan berus atau span untuk menhasilkan corak stencil ini dengan kemas.

1cat warna oranyehitamabu abu 2plester kertas 3kuas https. Dan sekiranya warna cat sedia ada dirumah tu sudah berkenaan dihati so takyahla catproceed je ke step yang seterusnya. Halo sahabat avian brands.

Suami isteri ini kongsi cara betul deko dan cat dinding corak abstrak untuk serlah feature wall pada ruang kediaman. Jika di rumah tidak ada unsur tersebut kamu bisa membuatnya sendiri lho. Cara mengecat kamar dengan motif geometric ndeg project.

Namun tanpa aksesoris berlebihan kamu bisa lho memberi cat dinding berpola yang bikin interior rumah terlihat eye catching. Travelog diy dinding rumah corak bersegi cara kreatif cat dinding rumah blog sihatimerahjambu cara kreatif cat dinding rumah blog sihatimerahjambu garis lurus cat tips untuk naikkan seri dinding dengan kreativiti terjebak dengan deco cat dinding geometri mommy yoorin diy cat dinding kreatif untuk hiasan ruang makan hias my. Secubit kesabaran hihi.

Unsubscribe from ndeg project. Dinding adalah salah satu bagian utama yang ada di dalam rumah. Kalau ada corak pun jenis cat guna roller bercorak tu.

Mudah sekali caranya yuk lihat video inspiratif kreatif berikut ini. Ini cara betul deko dan cat dinding corak abstrak mula sekarang raya nanti siaplah banyak lagi cara kreatif dalam menghasilkan corak cat yang menarik di dinding rumah boleh tengok gambar kat bawah ni diy cat dinding ruang makan yang kreatif dan cantik dinding bilik tidur cat corak warna aksen biru lat inspirasi. Mulakan dengan lakaran barulah cat pada dinding.

Tekap cat buangkan lebihan cat pada kertas atau kain dan tekapkan cat di dinding anda seperti biasa. Selain sebagai sekat dinding juga bisa jadi tempat menggantung berbagai dekorasi ruangan. Konsep industrialis biasanya identik dengan unsur pipa dan batu bata.

Tapi sekarang ramai dah kreatif menghasilkan cara cat dinding bercorak supaya nampak lebih menarik. Hah yang tu aku tak tau apa yang dia gunakan untuk teknik cat mcm tu. Corak cat dinding bilik tidur.

Lekapkan corak stencil pada dinding. Catla molek molek kat dinding anda. Raya nanti boleh tayang dinding baru anda.

Sampai disini informasi tentang Cara cat dinding corak abstrak yang dapat Anda simak di kesempatan ini. Berharap postingan Cara cat dinding corak abstrak diatas bisa berguna buat sobat. Jangan lupa share juga ke teman-teman sobat lewat Facebook, Instagram, Twitter yah. Terimakasih telah berkunjung, sampai berjumpa lagi di postingan lainnya.


Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel